خدمات رفاهی عمومی

صفحه اصلیخدمات رفاهی عمومی

با افتخار در ارتقاء سلامت جامعه قدم برمیداریم

ویزیت پزشک

ارایه خدمات پزشکی شامل ویزیت و پیگیری مراحل درمان توسط پزشک  در مراکز درمانی منتخب ، در طرح ها و موقعیت هایی که انجمن به واسطه نقش مسئولیت اجتماعی ایفا می کند.در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی انجمن و نیاز جامعه به خدمات درمانی ، انجمن این امکان را دارد با همکاری مجموعه ای از پزشکان مجرب  و دلسوز در قالب طرح های داوطلبانه و رایگان نسبت به ویزیت و پیگیری مراحل درمانی آن دسته از عزیزانی که موفق به دریافت خدمات درمانی نشده اند در مناطق و موقعیت های منتخب این انجمن ارایه خدمات نماید.با توجه به فراهم شدن زیر ساخت ها و نیاز به مشاوره ای تلفنی در زمینه های مختلف و همچنین کاهش رفت و آمد افراد ، مشاوره تلفنی انجمن در زمینه های مختلف درمانی برای عزیزان فراهم گردیده است.

آموزش های خودمراقبتی

با توجه به برگزاری کلاس ها و کارگاه های مختلف و نیاز به آموزش افراد در زمینه های مختلف این کارگاه ها و کلاس های آموزشی در بخش آموزش ها فراهم گردیده است.

پذیرش مراکز 

با توجه به موارد مختلف از جمله  کمبود وقت ، مساله رفت و آمد و …. این امکان در انجمن فراهم گردیده است که برای آن دسته از عزیزانی که به هر دلیل امکان این راندارند که جهت طی مراحل درمانی به مراکز مراجعه نمایند کلیه کارهای مربوطه توسط همکاران تسهیل گر سلامت انجام شود.

مشاوره تلفنی

در ادامه ایفای مسئولیت های اجتماعی انجمن مشاوره تلفنی با پزشکان منتخب انجمن به صورت طرح های داوطلبانه جهت ارایه خدمات به جامعه انجام می شود.مشاوره های تلفنی در زمینه های حقوقی،روانشناسی و پرستاری صورت میگیرد

پذیرش مراکز درمانی

جهت آن دسته از عزیزانی که  به هر دلیل قادر به دریافت خدمات درمانی نشده اند این امکان وجود دارد که در مراکز درمانی که با این انجمن ارتباط دارند نسبت به پذیرش و ارایه خدمات درمانی اقدام نماید.