برگزاری نشست هم‌اندیشی مراسم هفته بزرگداشت مقام پرستار

بازدیدها: 37

نشست هم‌اندیشی برگزاری هفته گرامیداشت مقام پرستار با حضور نهادها، انجمن‌ها و تشکل‌های پرستاری به میزبانی معاونت پرستاری برگزار شد.

دکتر عباس عبادی- معاون پرستاری وزارت بهداشت در این نشست با تاکید بر اصل مردم محوری در گفتمان پرستاری به توجه و حمایت های معنوی رهبر انقلاب، بزرگان دینی، مردم ودولت از جامعه پرستاری اشاره کرد و گفت: این حمایت ها و توجه ها بزرگترین سرمایه جامعه پرستاری است که باید با حفظ همدلی و یکصدایی و همچنین ارتقای حرفه برای حفظ آن بکوشیم.

 معاون پرستاری وزارت بهداشت برگزاری مراسم بزرگداشت مقام پرستار به عنوان یک هسته اتحاد در ارتقای حرفه پرستاری و رسیدن به خواسته های حرفه را مهم برشمرد و از نهادها، تشکل ها و انجمن های پرستاری برای برگزاری و مشارکت در این مراسم ملی دعوت کرد.

  در این مراسم اعضای حاضر ضمن تقدیر از عملکرد معاونت پرستاری با  استقبال و حمایت از اقدام معاونت پرستاری در دعوت از نهادها، تشکل ها و انجمن ها در مشارکت مراسم بزرگداشت مقام پرستار با اعلام همکاری و همراهی نظرات و پیشنهادات خود را جهت برگزاری مناسب این مراسم ملی اعلام کردند.

در این نشست رییس خانه پرستار، رییس انجمن علمی پرستاری ایران، مدیر عامل بنیاد دکتر مداح، رییس انجمن علمی پرستاری کودکان، رییس انجمن پرستاری ایران، رییس انجمن علمی پرستاری بزرگسالان ایران، رییس انجمن علمی مدیریت پرستاری،  رییس انجمن علمی پرستاری قلب ایران و  رییس انجمن مراقبت پرستاری در منزل حضور داشتند.

پست قبلی

فرار محترمانه ۳ هزار پرستار در سال

پست بعدی

۸۰۰۰ پرستار استخدام می شوند

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x