تعرفه‌های پرستاری همچنان «علی‌الحساب»

بازدیدها: 57

احمدی (یک پرستار شاغل در بیمارستان‌های مشهد) با انتقاد از مبلغ ناچیز تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری به تبلیغات بسیار دولتی‌ها در زمینه‌ی اجرای تعرفه‌گذاری اشاره کرد و به خبرنگار ایلنا گفت: وقتی بعد از پانزده سال غفلت، تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری اجرا شد، تبلیغات بسیار شد و مدعی شدند حقوق مزدی پرستاران رعایت شده است، این در حالیست که هنوز تعرفه‌ی پرستاران به صورت علی‌الحساب به حساب‌شان واریز می‌شود.

این پرستار از نامه معاونت پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد خبر می‌دهد که در آن خطاب به پرستاران آمده «تا زمانی که سامانه کارآمد راه اندازی نشده است، هرگونه پرداخت تعرفه به صورت علی الحساب بوده و خواهد بود».

او اضافه می‌کند: مشخص نیست تا چه زمانی قرار است تعرفه پرستاران علی‌الحساب واریز شود؛ نتیجه می‌گیریم هنوز قانون تعرفه‌ی پرستاری اجرا نشده است. خیلی‌ها در روز پرستار 1401 به رئیس جمهور آدرس غلط دادند که تعرفه‌گذاری برای پرستاران اجرا شده است.

احمدی خواستار اصلاح عادلانه‌ی آیین‌نامه تعرفه‌گذاری پرستاری شد و گفت: این آیین‌نامه باید با مشارکت نمایندگان پرستاران اصلاح و معوقات آن به حساب پرستاران واریز شود؛ با پرداخت علی‌الحساب مشکلی از پرستاران کشور حل نمی‌شود.

انتهای پیامhttps://www.ilna.ir/fa/tiny/news-1364707

پست قبلی

آسیبِ لایحه برنامه توسعه هفتم به صندوق تأمین اجتماعی/ چرا دائمی شدنِ همسان‌سازی در لایحه دیده نشده است؟

پست بعدی

سوءاستفاده از نقص قانون در نظام پرستاری

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x