خبرهای مربوط به افزایش همسان‌سازی غیرواقعی بود!/ افزایش تنها۲۰۰ هزار تومان برای برخی بازنشستگان/ مدیران همه حقیقت را نمی‌گویند

بازدیدها: 225

به گزارش خبرنگار ایلنا، بعد از مدتها انتظار در مردادماه متناسب‌سازی برای بازنشستگان تامین اجتماعی اجرایی شد؛ این افزایش قرار است از مردادماه به بازنشستگان پرداخت شود؛ این در حالیست که بسیاری از بازنشستگان می‌گویند انتظارات ما برآورده نشده است.

یک مستمری‌بگیر با ده سال سابقه که قبل از این در تیرماه ۷۰۰ هزار تومان دریافتی داشته و اکنون ۲۰۰ هزار تومان بابت همسان‌سازی به دریافتی او افزوده شده، می‌گوید: چرا در رسانه‌ها همه حقیقت را نمی‌گویند؟! چرا قبل از این در تیرماه وعده دادند که با اجرای همسان‌سازی به دریافتی همه مستمری‌بگیران بین ۵۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان اضافه خواهد شد؟!

هجدهم تیرماه، بعد از پرداخت ۳۲ هزار میلیارد تومان توسط دولت به سازمان تامین اجتماعی، مصطفی سالاری (مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی) درباره میزان افزایش حقوق ناشی از همسان‌سازی گفت: برای حداقل‌بگیرها حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان و برای غیرحداقل بگیران بعضا تا ۸۰۰ هزار تومان هم افزایش خواهیم داشت که به تناسب سنوات خدمت و وصولی فعلی‌شان تعیین می‌شود.

حالا بازنشستگان با اشاره به همین وعده‌ها می‌گویند: برای بسیاری از مستمری‌بگیران حتی ۴۰۰ هزار تومان هم افزایش اعمال نشده است؛ چرا وقتی در رسانه‌ها صحبت می‌کنند و قصد دارند وعده بدهند، همه حقیقت را نمی‌گویند؛ چرا نمی‌گویند منظورشان بازنشستگان با ۳۰ سال سابقه است و برای مستمری‌بگیران زیر ۳۰ سال، افزایش بسیار ناچیز خواهد بود؟!

یک مستمری‌بگیر دیگر که زنی سرپرست خانوار است، از مراجعه حضوری خود به سازمان تامین اجتماعی خبر داده و می‌گوید: در آنجا جزئیات مساله را به من گفتند؛ من انتظار داشتم بسیار بیشتر از اینها به حقوق افزوده شود؛ تازه فهمیدم که افزایش متناسب‌سازی برای مستمری‌بگیران بسیار کم است.
خبرهای مربوط به افزایش همسان‌سازی غیرواقعی بود!/ افزایش تنها۲۰۰ هزار تومان برای برخی بازنشستگان/ مدیران همه حقیقت را نمی‌گویند

پست قبلی

کرونا حداقل ۱۰ سال با ما خواهد بود/تشریح جزئیات سه مرحله غربالگری

پست بعدی

اختصاص مجوز ۵۳ هزار استخدام جدید نیروی انسانی به آموزش ‌و پرورش

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x