ثبت نام نامزدهای شورای عالی نظام پرستاری از ۱۷ آبان آغاز می‌شود

بازدیدها: 36

به گزارش ساعت سلامت، ستاد اجرایی مرکزی ششمین دوره انتخابات نظام پرستاری در وزارت بهداشت جدول زمانبندی انتخابات شورای عالی نظام پرستاری را اعلام کرد.

بر اساس این جدول زمان بندی با توجه به برگزاری مرحله اول انتخابات نظام پرستاری و تعیین اعضای ۱۵۹ هیئت مدیره این سازمان، با صدور اعتبارنامه اعضای جدید هیئت مدیره ها، از سوی هیئت مرکزی نظارت بر این انتخابات اولین جلسه رسمی هیئت مدیره ها باید با حضور نماینده هیئت اجرایی و هیئت نظارت طی روزهای سوم تا نهم آبان برگزار شود.

هیئت مدیره های جدید از ۱۰ تا ۱۲ آبان فرصت دارند تا نماینده یا نمایندگان قانونی خود را برای شرکت در مجمع نمایندگان سازمان نظام پرستاری به هیئت اجرایی انتخابات به صورت رسمی اعلام کنند.

پس از آن از ۱۷ تا ۲۱ آبان ثبت نام از نامزدهای عضویت در شورای عالی نظام پرستاری در ستاد اجرایی برگزاری انتخابات انجام می شود. این افراد تا ۲۲ آبان فرصت دارند مدارک و مشخصات خود را به هیئت های اجرایی ارسال کنند.

بررسی صلاحیت نامزدهای شورای عالی نظام پرستاری تا ۸ آذر

بر اساس جدول زمان بندی اعلام شده، بررسی صلاحیت نامزدهای شورای عالی نظام پرستاری از ۲۳ آبان تا ۸ آذر انجام می شود و اسامی نهایی افراد تایید صلاحیت شده روزهای ۹ تا ۱۱ آذر از سوی هیئت مرکزی نظارت بر هیئت های اجرایی اعلام می شود. هیئت اجرایی نیز طی روزهای ۱۲ و ۱۳ آگهی اسامی واجدین شرایط را منتشر می کند.

داوطلبان رد صلاحیت شده نیز تا ۱۷ آذر برای اعتراض فرصت دارند و رسیدگی به اعتراض ها نیز از ۱۸ تا ۲۲ آذر انجام می شود.

پس از این مرحله اولین جلسه مجمع نمایندگان نظام پرستاری باید طی روزهای ۲۳ آذر تا ۶ دی برگزار شود.

ستاد اجرایی برگزاری این انتخابات زمان برگزاری جلسه مجمع و رأی گیری انتخابات شورای عالی نظام پرستاری را ۵ دی اعلام کرده و نتایج این انتخابات نیز در همان روز اعلام می شود.

در صورتی که اعتراضی به روند برگزاری این انتخابات باشد در همان روز اعتراض ها از سوی ستاد اجرایی دریافت می شود. فرصت رسیدگی به اعتراض ها تا ۱۲ دی است.

بر اساس این جدول زمان بندی اولین جلسه شورای عالی نظام پرستاری بین روزهای ۱۳ تا ۲۷ دی در حوزه وزارتی وزارت بهداشت برگزار می شود.

پست قبلی

جذب ۱۲ هزار پرستار با آزمون استخدامی

پست بعدی

فرار محترمانه ۳ هزار پرستار در سال

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x