دوره مهارت های ارتباطی
مهارت های ارتباطی قابلیتی هستند که شما در هنگام ارسال و دریافت انواع اطلاعات از آنها استفاده میکنید؛ از نمونههای آن میتوان به اظهارنظرهای جمعی، احساسات یا اتفاقاتی که در اطرافتان رخ میدهد، اشاره کرد. مهارتهای اجتماعی شامل شنیدن، حرفزدن، مشاهده و همدلی است؛ مهارت ارتباطی همچنین در درک تفاوت نحوه برقراری ارتباط در اشکال مختلف، مانند تعامل چهرهبهچهره، مکالمات تلفنی و ارتباطات دیجیتالی، مثل ایمیل و شبکههای اجتماعی بسیار مفیداند. مهارت ارتباطی توانمندی است که شما در هنگام انتقال و دریافت اطلاعات از آن تکنیکها و روش ها استفاده میکنید؛ بهعنوان مثال شما در هنگام صحبت با مشتری، بیان احساسات، مذاکره، شنیدن، حرف زدن، مشاهده و همدلی نمونهای از برقراری ارتباطات است که باید بتوانیم حس خوبی را بهطرف مقابل خود منتقل کنیم و در نتیجه تأثیرگذاری مثبتی را در طرف مقابل برای رسیدن به نتیجه دلخواه خود به دست بیاریم
ارتباطات در شکل های مختلف مانند تعامل چهره به چهره، مکالمات تلفنی و ارتباطات دیجیتالی مثل ایمیل و یا شبکه های اجتماعی به وجود میآید که ما باید بتوانیم بهترین و ایده عال ترین تأثیر و تصویر را از خود و سازمان/شرکت خود در نظر طرف مقابل به وجود بیاوریم
سرفصل های دوره
- آشنایی با فرایند و اصول برقراری ارتباط موثر تعریف و شناخت اهمیت ارتباطات
- آشنایی با موانع ارتباطی و کنترل موانع ارتباطات
- انجام تمرین مهارتهای برقراری ارتباط
- آموزش مکالمات تلفنی موثر و بازاریابی مکالمات تلفنی
- آشنایی با بایدها و نبایدها در برقراری ارتباط
- مدیریت افراد ناسازگار و سرکش
- آموزش کنترل خشم
- آموزش مدیریت استرس
- آموزش شخصیت شناسی موثر در ارتباطات
- قوانین برقراری ارتباط شفاف (سوال کردن، گوش کردن، تعریف کردن، انتقاد کردن، درخواست کردن و…)
- آموزش آداب معاشرت با مدیران، مشتریان و همکاران
- مدیریت موثر تعارضات، شکایات و اعتراضات مشتریان
- آموزش ظاهر و پوشش حرفهای و تأثیرگذار

در انتها این دوره در واقع شما به جرگه مدیران و کارکنان حرفه ای وارد می شوید؛ و می توانید با تمرین و عملی کردن آن در سازمان نقش بزرگی در موفقیت سازمانی و تثبیت شغلی خود داشته باشید و همچنین مدیران و کارکنان از بودن در کنار شما و داشتن شما لذت ببرند و شما را الگوی رفتاری خود قرار می دهند!
این دوره برای تمامی پرنسل سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی، مدیران سازمان ها تمامی کسانی که سودای مدیریت در سر دارند مناسب است
تمامی پرسنل سازمان از پایینترین سطح تا بالاترین سطح مدیریتی
کارشناسان و مدیران پروژه
مدیران ارشد سازمانها
- پشتیبانی اساتید از فراگیران به صورت همه جانبه
- پوشش کامل مباحث تئوری وعملیا
- برگزاری کلاس ها به صورت حضوری
شما میتوانید به صورت حضوری صبت نام خود را در دفتر انجمن انجام دهید.
آدرس:تهران،خیابان شریعتی،خیابان کاج،تقاطع ادیبی سرای محله،انجمن پرستاران
پاسخگوی سوالات شما هستیم:
09386369651 آقای جوانمرد
۰۹۲۳۲۸۵۷۸۷۶ انجمن