ثبت نام تجهیزات حفاظتی با شرایط جدید برای اعضای خانه پرستار در سراسر کشور

بازدیدها: 73

همکاران گرامی پرستاری در سراسر کشور !

با سلام و احترام
پیرو درخواست های اعضای محترم خانه پرستار و با عنایت به شیفت های غیر متعارف و مسافت های طولانی از محل سکونت به محل کار برای تعداد زیادی از همکاران و خروج از منزل در زمان های غیر اداری و نامتعارف که باعث نگرانی خانواده های این عزیزان شده است ،دفاع از خود در برابر شرایط ناگوار و اضطراری امری ضروری و لازم است که هر فردی از خود بهترین عکس العمل را نشان دهد. در بسیاری از موارد ممکن است دفاع کردن از خود بدون تجهیزات دفاع شخصی به راحتی امکان پذیر نباشد. لذا خانه پرستار در راستای فراهم کردن امنیت خاطر همکاران گرامی اقدام به عقد قراردادی  دیگر با موسسه خدمات حفاظتی و مراقبتی محافظین حریم سامان به شماره ثبت ۳۶۷۹۱ با شرایطی مناسبتر  جهت تامین ، تحویل و صدور مجوز جمل تجهیزات حفاظتی شامل اسپری فلفل ،شوکر وباتوم تلسکوپی با مجوز نیروی انتظامی نموده است،لذا اعضای معتبر خانه پرستار می توانند با رعایت و داشتن شرایط زیر و ارسال مدارک اقدام نمایند تا بعد از طی مراحل بشرح زیر از مزایای قرارداد بشرح ذیل بر خوردار شوند

ماده ۲:موضوع قرارداد :

عبارت است از کارگزاری ، همکاری و هماهنگی در خصوص تجهیز ، آموزش و آزمون برای اعضا معرفی شده از طرف خانه پرستار در حوزه خدمات درمانی و پرستاری مشاغل وابسته ( دارندگان پروانه اشتغال به کار پرستاری و اعضای وابسته و فعالان حوزه درمان و مشاغل وابسته ) برابر قوانین پلیس پیشگیری فراجا توسط موسسات حفاظتی و مراقبتی تحت نظر پلیس پیشگیری فراجا به تجهیزات دفاع شخصی شامل افشانه ، شوکر و باتون تلسکوپی .

تبصره ۱: موسسات حفاظتی و مراقبتی مورد نظر باید حتماً دارای رتبه از پلیس پیشگیری فراجا بوده و صدور گواهینامه‌ها و کارت حمل و استفاده از تجهیزات باید ممهور به مهر پلیس پیشگیری فراجا باشد .

۱-این قرارداد برای تجهیز ( ۱۰۰۰ ) یکهزار نفر منعقد می‌گردد که در صورت رعایت قوانین ، قابل تمدید به صورت دوره‌ای می‌باشد .

۲-اخذ گواهی احراز هویت فراجا ، گواهی سلامت‌روانی از پزشک متخصص و معتمد فراجا ، اصل گواهی عدم سوءپیشینه ، تکمیل و ارائه مدارک مورد نیاز اعم از  اخذ معرفی‌ نامه معتبر خانه پرستار ، آدرس و تلفن تماس متقاضی ، تصویر شناسنامه ،کارت ملی ، پروانه اشتغال به کار ، فیش واریزی مبالغ مربوطه ، تهیه و ارسال مدارک لازم به شکل و فرمت های اعلامی به عهده متقاضی می باشد.

صدور معرفی نامه به عهده خانه پرستار و تامین و تحویل تجهیزات ،صدور کارت شناسایی و مجوز حمل واستفاده تجهیزات مذکور و بیمه مسولیت مدنی یک ساله بر عهده فراجا با عاملیت طرف اول می باشد.

۳-پس از تکمیل مدارک و شرکت در کلاس‌های آموزشی و قبولی در آزمون مربوطه ، حداکثر ۴۵ روزکاری تجهیزات ، گواهینامه ، بیمه‌نامه مسئولیت مدنی ، کارت حمل و استفاده از آن ، تحویل متقاضی می‌گردد .

۴-کلاس های آموزش و آزمون به شکل مجازی یا حضوری و یا بصورت فیلم از طریق خانه پرستار با هماهنگی فراجا وطرف اول قرارداد برگزار می گردد.

ماده ۳:مبلغ قرارداد طبق جدول اعلامی فوق الذکر محاسبه میگردد

تبصره ۲ :متقاضی مجاز است هرکدام از تجهیزات را به تنهایی یا به هر ترکیبی که تمایل دارد تقاضا نموده وبه نسبت درخواست وجه پرداخت نماید.

تبصره ۳ :مبلغ مربوطه با منظور کردن مالیات بر ارزش افزوده طبق جدول اعلامی به شماره حساب 1-2345588-810-821 و یا کارت مجازی  به شماره 5866-0008-8670-6219 عهده بانک سامان به نام موسسه محافظین حریم  سامان  توسط متقاضی واریز ووتصویر فیش واریزی  به همراه سایر مدارک ارسال میگردد .

تبصره۴:اخذ هزینه‌های امور ثبت‌نام ، صدور معرفی‌نامه ، راه‌اندازی سایت ، تطبیق مدارک هویتی ، ایاب و ذهاب ، پرسنل مورد نیاز جهت پاسخ‌گویی و پیگیری و خرید تجهیزات و ملزوات اداری لازمه و … که جزء تعهدات طرف دوم می‌باشد ، خارج از مبلغ قرارداد فی‌مابین خواهد بود

ماده ۵ :تعهدات طرفین قرارداد:

الف: تعهدات طرف اول : (موسسه محافظین حریم سامان)

۱ – معرفی متقاضیان طرف اول به پلیس پیشگیری فراجا و انجام سریع روند اجرایی آن و دریافت تاییدیه‌های لازم از سوی فراجا و سایر ادارات مرتبط .

۲-برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه تجهیزات دفاع شخصی برای متقاضیان.

۳-برگزاری دوره‌های آموزشی و آزمون مجدد در صورت لزوم برای افرادی که حد نصاب قبولی را کسب ننموده باشند .

۴-تهیه فایل تصویری آموزش استفاده از تجهیزات دفاع شخصی و در اختیار قراردادن آن به خانه پرستار.

۵-تهیه تجهیزات مورد تقاضا، مجوز حمل و استفاده از تجهیزات دفاع شخصی صادر شده از پلیس پیشگیری فراجا وتحویل به متقاضی معرفی شده موردتایید خانه پرستار

تبصره ۵ -بدون معرفی‌نامه مهرشده از سوی خانه پرستار هیچ شخصی ثبت‌نام نخواهد شد و در صورت مشخص شدن تقلبی بودن یا اشتباه در زمان ثبت‌نام ، متقاضی از دوره اخراج و برابر قوانین مدنی و کیفری با وی برخورد می‌گردد .

ب: تعهدات طرف دوم :(خانه پرستار)

۱-معرفی کتبی متقاضی با امضاء ومهر خانه پرستاربه پلیس پیشگیری فراجا یا موسسه حفاظتی ومراقبتی که ازسوی طرف اول معرفی شده است.

۲-معرفی یک نفر نماینده تام الاختیار جهت تسریع در مراحل کار وحضور در جلسات مشترک فی مابین.

۳-اطلاع رسانی به موقع  به متقاضیان جهت شرکت دردوره های آموزشی ،آزمون وتهیه مدارک مورد نیاز.

۴-تحویل فایل آموزشی وبار گزاری در سایت رسمی خانه پرستار جهت دریافت متقاضییان.

همکاران گرامی در سراسر کشور بایستی عضویت معتبر دوساله(همکارانی که عضو نیستند با مراجعه به وب سایت خانه پرستار و عضویت از طریق ورود به بخش عضویت و تکمیل اطلاعات لازم ) را داشته باشند

در صورت هرگونه ابهام  همکاران گرامی می توانند را از طریق پیام رسان روابط عمومی خانه پرستار با شماره : ۰۹۹۳۸۷۵۴۳۰۱ در واتساپ و ایتا سوال نمایند

روابط عمومی خانه پرستار

 

پست قبلی

80 درصد پرستاران شیراز در اعتصاب

پست بعدی

کشورهای عربی به‌راحتی پرستاران خوزستانی را جذب می‌کنند!

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x