گلایه مندی پرستاران و نیروهای شرکتی/ دو ماه است که حقوق نگرفته ایم

بازدیدها: 577

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خانه پرستار به نقل ازاتحاد خبر: یک پرستار بوشهری از پرداخت نکردن حقوق نیروهای شرکتی در بیمارستان این شهر گلایه مند بود و از مسئولین مربوطه خواستار رسیدگی شد.

من پرستار بیمارستان یکی از شهرهای بوشهر هستم. قرار داد ما به صورت شرکتی، کار ما یکسان و هم اندازه با دوستان پیمانی و رسمی است ولی حقوقمان حدود یک میلیون و ۷۰۰ تومان کمتر از آنهاست.

علی رغم اینکه حقوقمان کمتر است در این اوضاع کرونا ما همچنان با جان و دل در حال خدمت هستیم ولی متاسفانه همین حقوق کم ما را دانشگاه علوم پزشکی به موقع پرداخت نمی کند. الان همه کارمندان حقوق شهریور ماه را هم گرفتند یا دارند می گیرند ولی ما همچنان منتظر حقوق مرداد ماه هستیم، آیا این انصاف است؟؟؟؟

با این وضعیت اقتصادی که روزانه همه چیز قیمتش بالا می رود ما برای حقوقمان که بابت آن از جانمان مایه گذاشتیم و آخر با التماس و خواهش و تمنا حقوقی هم دریافت نمی کنیم.

ما از هر طریقی پیگیری کردیم. دانشگاه می گوید: پول را به شرکت داده، شرکت می گوید: چون طلب از دانشگاه دارد آن پول را بلوکه کرده که دانشگاه طلبشان را بدهد. گناه ما این وسط چیست؟ حالا معلوم نیست کی راست می گوید و کی دروغ.
ولی مهم این است که ما دو ماه حقوق نگرفتیم.
بلکه به گوش مسولین دانشگاه برسد و بخاطر پست و مقامشان هم که شده تکونی بخورند و حقوق ما را بدهند. اگر قرر بود وجدانشان بجوش بیاید با این همه التماس ما وجدانشان بیدار شده بود.

این پرستار که از شرایط موجود شاکی بود خواستار پیگیری مسئولین امر در این خصوص شده است.

پست قبلی

افزایش آمار کرونا در تهران/ موج سوم بیماری در راه است

پست بعدی

۴چالش کرونایی سال‌تحصیلی‌جدید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x