ارقام عجیب کارانه پرداختی به پرستاران بیمارستان‌های کرونایی+ تصویر

بازدیدها: 38

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی خانه پرستار به نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان، یک سالی می‌شود که با ورود ویروس کرونا به کشور، کادر درمان و به ویژه پرستاران در خط مقدم مبارزه با این بیماری هستند، مدافعان سلامتی که ایثار و فداکاری را در این روزها به خوبی به تصویر کشیدند.

اما شرایط کرونایی هم بهانه‌ای برای حل مشکل پرداختی پرستاران نشد، در حالی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت از پرداخت کارانه و اضافه کار با میانگین ۲.۵ تا ۳ میلیونی به ازای هر ماه، به پرستاران خبر داد که این مبلغ در بیمارستان های کرونایی اصفهان، بسیار کمتر است.

تصاویری در اختیار خبرنگار خبرگزاری فارس  قرار گرفته است که نشان می‌دهد که مبلغ کارانه پرداختی به پرستاران بیمارستان الزهرا(س) که ویژه بیماران کرونایی بود کمتر از ۳۰۰ هزار تومان است. این پرداختی ناچیز که با ۴ ماه تاخیر واریز شده است مربوط به مرداد و شهریور امسال است که شرایط بیماری هم رو به وخامت گذاشته بود.

علاوه بر این بر اساس اظهارات کادر درمانی استان، در حالی‌ که حضرتی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرده که کارانه پرستاری کمتر از ۸۰۰ هزار تومان نیست، در اصفهان شاهد کارانه‌های ۵۰ الی ۷۰ هزار تومانی به پرسنل رسمی و غیررسمی بوده‌ایم.

این در حالی است که پرستاران استان اصفهان در ماه‌های اخیر چند بار نسبت به مشکلات پرداختی و تبعیضات صورت گرفته در نظام پرداخت‌ها اعتراضاتی داشته‌اند و با قول مساعدت رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان همراه شده است اما این تصاویر نشان می‌دهد که در عمل نسبت به این وعده‌ها اقدام مؤثری صورت نپذیرفته است.

انتهای پیام/۶۳۰۵۸/ص۲۰/

پست قبلی

نگاه تبعیض‌آمیز دولت به بازنشستگان تامین اجتماعی

پست بعدی

بررسی اعتبارات حوزه سلامت در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور/ افزایش ۷۳ درصدی بودجه دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی نسبت به سال ۹۹

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x