تبدیل وضعیت ۶۷ هزار نیروی ایثارگر در مجموعه وزارت بهداشت در ماه های اخیر

بازدیدها: 9

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی خانه پرستار به نقل از وبدا، دکتر بهروز رحیمی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این دیدار با اشاره به تلاش های مجموعه سلامت فارس به ویژه در بحران کرونا، به نیابت از وزیر بهداشت از خدمات دانشگاه علوم پزشکی شیراز قدردانی کرد.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی شیراز موفقیت های فراوانی در حوزه سلامت داشته است و پوشش درمانی حجم بالایی از بیماران منطقه جنوب کشور را بر عهده دارد.

دکتر رحیمی با اشاره به آمار بالای مراجعه به مراکز ارائه خدمات در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بر ضرورت راه اندازی دو بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی حضرت صدیقه طاهره(س) و مگاهاسپیتال هزار و ۲۰۰ تختخوابی در شیراز تاکید کرد و از حمایت وزارت بهداشت از این اقدام خبر داد.

وی همچنین وجود مجمع خیرین تامین سلامت فارس را ظرفیتی مناسب در حوزه سلامت این استان برشمرد که به عنوان یک الگو در کشور شناخته می شود.

دکتر رحیمی با تبیین مهم ترین اولویت های مجموعه وزارت بهداشت و اقدامات در دست انجام، به بررسی چالش ها و نیازمندی های حوزه سلامت فارس در حیطه های مختلف پرداخت.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت تبدیل وضعیت ۶۷ هزار نیروی ایثارگر در مجموعه وزارت بهداشت را از اقدامات این معاونت در ماه های اخیر دانست.

آمادگی استانداری فارس برای حمایت از تقویت گردشگری سلامت
استاندار فارس نیز در این نشست با بیان توانمندی های استان فارس در حوزه سلامت، توسعه گردشگری سلامت در فارس را از مهم ترین راهکارهای تقویت این مجموعه برشمرد.
دکتر محمدهادی ایمانیه با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی شیراز از قطب های پزشکی کشور است، آمادگی مجموعه استانداری فارس را برای حمایت کامل و جلب همکاری سازمان ها و ادارات استان برای تقویت گردشگری سلامت اعلام کرد.
رئیس و اعضای هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز با بیان اقدامات و فعالیت های این دانشگاه طی ماه های اخیر، مهم ترین نیازمندی ها را مطرح کردند

پست قبلی

کارانه های پرستاران آب رفت ! /هیچ ضمانتی برای بهبود شرایط نیست/پرستاران همواره از عدالت جا ماندند

پست بعدی

سرانجام افزایش حقوق بازنشستگان چه شد؟ | ما به التفاوت حقوق بازنشستگان چه زمانی واریز می شود؟

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x