تعرفه‌های پرستاری مسکوت مانده اما تعرفه‌های پزشکی افزایش می‌یابد+سند

بازدیدها: 459

سیزده سال است که قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری علیرغم تصویب به بهانه نبودن بودجه و اعتبار اجرایی نمی‌شود اما به نظر می‌رسد علیرغم بحران کرونا و دشواری‌های موجود، مجوز افزایش تعرفه‌های پزشکی صادر شده است.

از قرار، سازمان برنامه و بودجه، مجوز افزایش هشت درصدی برخی تعرفه‌های پزشکی را در ماه جاری صادر کرده و قرار است این پیشنهاد در هیات دولت مطرح شود.

پرستار

حالا پرستاران می‌گویند: علیرغم رایزنی‌ها و مطالبه‌گری‌های مکرر ما، هنوز بودجه‌ای برای اجرای قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری اختصاص نداده‌اند اما به سرعت، مجوز افزایش درآمد پزشکان را صادر می‌کنند؛ آخر تبعیض تا کجا؟!

پرستاران می‌پرسند: چرا تعرفه‌های پرستاری علیرغم گذشته اینهمه سال و اینک با وجود دستور مقام معظم رهبری، همچنان درحال پاسکاری بین وزارت بهداشت و شورای عالی بیمه و کمیسیون بهداشت است. اشکال کار کجاست؟ چرا تعرفه‌های پرستاری در کتاب تعرفه‌های پزشکان آمده و بیمه‌ها و مردم با هزینه‌های بیشتری در حال پرداخت آنها هستند و هر سال گرانتر هم می‌شوند؟ چرا مردم و بیمه‌ها نباید از امتیاز ارزان‌تر بودن و به‌صرفه‌تر بودن تعرفه‌های پرستاری نفع ببرند؟ چرا هیچ کس پاسخ این سوالات ساده را نمی‌دهد؟

پست قبلی

دبیر کل خانه پرستار در گفتگو با تجارت‌نیوز: آیا حقوق همه پرستاران افزایش یافت؟ / کاهش ۸۰ درصدی کارانه پرستاران

پست بعدی

وزیر بهداشت: نگران خیز جدید کرونا در بهمن و اسفند هستیم

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x