تقدیر و تشکر یک بیمار کرونایی از پرستار کرونایی با پرتاب گلدان

بازدیدها: 347

به گزارش پایگاه خبری مهرصبا مرجع اخبار شهرستان میانه، مهران پور روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان میانه طی یادداشتی نوشت:

در شرایطی که کرونا شرایط زندگی را سخت کرده، این فرشتگان نجات هستند که در هر شرایطی از جان خود می گذرند تا فرشته نجات جان همنوع خود باشد.

در شرایطی که تخت بیمارستانها از وجود بیماران کرونایی پر شده است ، در شرایطی که بعضی از همشهریان ما کرونا را باور ندارند و حتی ماسک را هم نمی زنند اخیرا یک عکس از میدان میوه و تره بار پخش کردیم که یکی از کاسبان ماسک نزده حتی به توصیه های مراجعین که ماسک بزند هم توهین می کند، با این شرایط که عده ای فرهنگ خود را زیر سوال برده است و در شرایطی که کرونا جان مردم را می گیرد اقدام به برگزاری مراسم جشن و سرور می کنیم و فردا همین عروس و داماد عزادار نزدیکان خود خواهند شد که کرونا خواهد گرفت.

تخت بیمارستانها پر ، پرستاران زحمت کش و کادر درمان و دکتر های عزیز شبانه روزی زحمت می کشند شاید شما بگوئید وظیفه شان است بله وظیفه است ولی در قبال توهین و اهانت.
همشهری عزیز ، بیمار کرونایی عزیز آیا نزدیکان شما برای خودتان زحمت می کشند؟باور کنید نه

کمتر فردی پیدا می شود که همراه بیمار بماند. پس در این شرایط قدردان کادر درمان باشیم و با پرتاب گلدان بسوی کادر زحمت کش عقده خود را خالی نکنیم. پرستاری که به ۳۰ بیمار کرونایی رسیدگی می کند باید دستش را بوسید . باید قدردان کادر درمان باشیم . البته عزیزان زیادی با هر نوعی قدردان کادر درمان هستند ولی روز گذشته در بیمارستان برکت امام میانه بخش کرونایی که تمامی تخت ها پر شده و دو پرستار مسئول رسیدگی بوده که متاسفانه یکی از بیماران کرونایی در اقدامی ناجوانمردانه بجای دادن گل به پاس تشکر از زحمات پرستار ، گلدان را به سویش پرتاب می کند.

همشهری عزیز باور کنید در این مقطع زمانی همین پرستاران هستند که تاکنون تاب آورده اند و با توکل با خدا تا شکست کامل کرونا خواهند ایستاد. چه کسی می تواند یک شیفت کاری با همان لباس سرهمی و ماسک دوام بیاورد. باور کنید خیلی سخت است ولی کادر درمان این سختی را تحمل می کنند تا بیمار از شر کرونا خلاص یابد و با خنده خود تمامی سختی کار پرستار را جبران کند.

امید می رود در چند روز اینده خبر عذرخواهی این بیمار کرونایی از اقدام زشت خود و حلیت خواستن از پرستار باشیم.

پس بخاطر اینکه شرایط را بر کادر درمان سخت نکنیم پروتکلهای بهداشتی را رعایت کنیم و شما ای عروس و داماد عزیز با برگزاری مراسم عروسی شرایط را سخت نمودید . روز ۱۳ آبان در شهر میانه چندین ماشین عروس دیده شد که جای تاسف دارد بر خانواده این عزیزان که مراسم عروسی برگزار کردند.

پست قبلی

اعتراض پرستاران بوشهری نسبت به عدم پرداخت معوقات/ رئیس نظام پرستاری: «حق کرونا» بیشتر تبلیغات است!

پست بعدی

مدت ماندگاری ویروس کرونا در مایعات بدن چقدر است؟ | انتقال ویروس از طریق خون، اشک و مدفوع صحت دارد؟

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x