سرانجام افزایش حقوق بازنشستگان چه شد؟ | ما به التفاوت حقوق بازنشستگان چه زمانی واریز می شود؟

بازدیدها: 0

به گزارش سلام نو، حقوق بازنشستگان هر ساله با تصمیم دولت تغییر می کند و افزایش می یابد. حقوق بازنشستگان یکی از دغدغه های اصلی بازنشستگان است. حقوق بازنشستگان با نوسان تورم باید تغییر کند و متناسب با آن باید بیشتر شود تا امرار معاش بازنشستگان دچار مشکل نشود . حسین سوری (فعال صنفی بازنشستگان کشوری) از دو فقره افزایش حقوق بازنشستگان کشوری در سال جاری خبر داد. افزایش حقوق بازنشستگان همچنان در بلاتکلیفی است و این نگرانی مستمری بگیران را بیشتر از قبل کرده است .

 

باوجود اینکه مقرر شده بود تا حقوق بازنشستگان حداقلی‌بگیر ۵۷درصد و حقوق سایر بازنشستگان نیز ۳۸درصد افزایش داشته باشد، اما هنوز خبری از این افزایش حقوق نیست. حالا سوال بسیاری از بازنشستگان این است که بالاخره افزایش حقوق‌ها به کجا خواهد رسید؟ آیا بازنشستگان شاهد افزایش حقوق خود خواهند بود یا خیر؟

بالاخره حقوق بازنشستگان افزایش می یابد؟

به گزارش اقتصاد آنلاین، بازنشستگان در حالی منتظر اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان هستند که هنوز حتی افزایش حقوق ۵۷درصدی برای این افراد اعمال نشده و بیش از دو ماه است که بازنشستگان منتظرند تا افزایش حقوق ۵۷درصدی برای آنان نیز اجرایی شود.

در واقع قرار شده بود که حقوق حداقلی‌بگیران ۵۷درصد و حقوق سایر بازنشستگان و بیمه‌شده‌های تامین اجتماعی نیز ۳۸درصد افزایش داشته باشد؛ اما تا به امروز این اتفاق نیفتاده و بازنشستگان نسبت به این موضوع اعتراض دارند و منتظرند افزایش حقوق‌ها را در پیامک واریز حقوق خود ببینند.

شواهد حاکی از آن است که این افزایش حقوق بالاخره اعمال خواهد شد؛ برای مثال دبیر کانون بازنشستگان تامین اجتماعی اظهار داشته است که دولت باید در بحث افزایش حقوق بازنشستگان به قانون عمل کند.

پست قبلی

تبدیل وضعیت ۶۷ هزار نیروی ایثارگر در مجموعه وزارت بهداشت در ماه های اخیر

پست بعدی

درخواست نماینده اصفهان از مخبر برای تسریع روند ابلاغ مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x