قائم مقام خانه پرستار: جامعه پرستاری، فعالین حرفه ای و صنفی هوشیار باشید و اجازه و ندهید سازمان نظام پرستاری به عقد دائمی وزارت بهداشت در آید

بازدیدها: 1042

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی خانه پرستار ؛علی اشرف رحمان پناه قائم مقام خانه پرستار پرستار بالین که هم اکنون به علت ابتلای به کرونا در بیمارستان بستری وبا کمک اکسیژن نفس می کشد،ودر این شرایط هم دغدغه های صنفی و فشار بر پرستاری را بر نمی تابد ودر بستر بیماری دل نوشته ای را بشرح زیر ارسال نموده است:

این روزها در ایامی که همه گروه ها و نهادها ی اجتماعی و حرفه ای و سیاسی دارند در پایان سال و فصل بودجه بندی دستگاهها در مجلس و راه روهای مجلس پیگیر سهم الارث خود هستند . درست ما هم سازمانی داریم که با ظرافت خاصی درحال خوش رقصی با ساز دلنواز گذر زمان و طبل بی خیالی وزارت نسبت به فرمان رهبری اجرای مورد تاکید قانون تعرفه گذاری است .
و در این میان ، برای آن بقول خودش کسی تریبون ایجاد می کند که سالهای نه چندان دور با خطابه هایی ازش نام می برد که من فقط جرات ……….. خالیش گذاشتنش را دارم !
رئیس خانه پرستار بیان می دارد، اما امروز در شرایط مناسبی نیستم . تا سر فرصت ان شا الله شرح ما وقع بیان خواهد شد .
لازم میدانم ذهن بیدار جامعه فرهیخته پرستاری را بار دیگر نسبت به خطری جدی که قانون برحق و مسلم آنها را تهدید می کند و آنهم اینبار از آستین سازمان حرفه ای خودتان که با کمال تاسف در یکی دو سال گذشته تحت الاجاره سازمانی است که در قالب صیغه وزارت در آمده است و کمترین توان و اراده و تعهدی نسبت به حقوق پرستاران ندارد .
تنها وظیفه اش تشویق های ملوکانه و خود فروشی های ملیحانه بوده است و تبلیغ و ترویج شعارهای افزایش حقوق و حق فلان و حق جذب فلان که بعنوان آخرین دسته و رسته از کارکنان دولت و وزارت بهداشت و درمان به پرستاران نیز داده شده است !
عضو شورای مرکزی خانه پرستار اذعان دارد ؛دوستان و بزرگواران امروز در آستانه اولین سالگرد تهدید یقه سفیدانه اعضای شورای عالی نسبت به صدور بخش نامه سه معاون در خصوص قاصدک هستیم ! .
آیا معاون محترم و رییس کل اجاره ای سازمان کاری برای جدا سازی و تعیین طرح جایگزین قاصدک کردند ؟؟
آیا تهدید اعضای شورای خوابیدگان پرستاری مبنی بر پوشیدن لباس فرم محافظتی کرونا و بسط نشستن در وزارت عملیاتی شد ؟
اگر به یاد دارید که در مرحله اول رسیدگی به لایحه بودجه ۱۴۰۰ بدلیل عدم توجه و بی محلی محرزی که نسبت به جناب رییس کل مدعی لابی و رانت و تسخیر اراده مجلس ، ایشان تهدید به تجمع اعوان تحت الاامرشان کردند در جلوی مجلس و رعایت پروتکلها نمودند .
لایحه بودجه دو بار رفت و برگشت بین دولت مجلس داشت . اعمال و اقدامات رییس کل و شریک وزارت و مامور وزیر در امور اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری
برای جذب بودجه مورد نظر و در خواستش از رییس کمیسیون تلفیق چه بود ؟
چه اقداماتی برای پیگیری تعرفه گذاری انجام داده اند ؟
جز بادامجان دور قاب چیدن ؟ . جز رفتار های ظاهر سازی برای خواب پرستاران و خام کردن ناظرین ؟
قائم مقام خانه پرستار در پایان تاکید دارد؛ لذا عزیزان و دلسوزان پرستاری و جامعه فرهیخته فعالین حرفه ای و صنفی و هوشیار باسید و اجازه و ندهید بیش از این سازمان به عقد دائمی وزارت در آید .
که اگر چنین شد برای همیشه فاتحه پرستاری و سازمان و حقوق حرفه ای خوانده خواهد شد .
جناب دکتر حریرچی هم که برای همه معلوم الحال و اظهر من الشمس است . لذا لزومی به توجه و پاسخگویی نمی بینم مگر روزی که بتوانم مانند یار غار امروزش در کنار باشم .

خانه پرستار آرزوی سلامتی هرچه زودتر اقای رحمان پناه را از خداوند خواستار است

پست قبلی

مراقب آرامش قبل از طوفان کرونا باشیم/شدت سرایت ویروس انگلیسی

پست بعدی

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی: قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری باید اجرا شود

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x