پیوستن بخش عظیمی از پرستاران به کمپینِ «اجرای قانون تعرفه گذاری»/ زمان بدهند و بگویند چگونه!

بازدیدها: 32

جمعی از پرستاران در تماس با خبرنگار ایلنا، از گسترده‌تر شدنِ کمپین اجرای قانون تعرفه‌گذاری خبر می‌دهند. این پرستاران می‌گویند: بعد از تاکید مقام معظم رهبری بر اجرای قوانین برزمین مانده پرستاری از جمله قانون تعرفه‌گذاری، مسئولان مدام وعده می‌دهند و زمان می‌خرند اما نمی‌گویند چه زمانی و چگونه این قانون اجرایی می‌شود.

به گفته این پرستاران، امیدی به اجرای تعرفه‌گذاری در سال جاری نیست و توقع بر این است که برای اجرای آن در سال آینده، بودجه کافی منظور شود.

یکی از پرستاران با اشاره به وعده‌های مقامات وزارت بهداشت گفت: در بهمن ماه بازهم از تلاش برای اجرای قانون تعرفه‌گذاری گفتند؛ این قانون بیش از سیزده سال است که به تصویب رسیده و چند و چون اجرای آن مشخص است؛ چرا تا این اندازه وعده می‌دهند و اینقدر تعلل می‌کنند؟!

در هجدهم بهمن ماه، معاون پرستاری وزارت بهداشت ضمن اشاره به جذب حدود ۲۴۰۰۰ نیروی پرستاری در سال ۹۸ و ۹۹ از پیگیری جدی این وزارتخانه برای اجرای قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری خبر داد.

پرستاران می‌پرسند: این پیگیری‌ها که مدام از آن صحبت می‌کنند، چه زمانی باید به سرانجام برسد؟

آن‌ها ابراز نگرانی می‌کنند که با فروکش کردن بحران کرونا، بازهم پرستاران به کل فراموش شوند و خبری از اجرای تعرفه‌گذاری نشود. آن‌ها می‌گویند: تا کی ما کار کنیم و پول آن نصیب دیگران شود؟!

پست قبلی

کرونا یا وزارت بهداشت؛ مقصر مرگ پرستار باردار کیست؟

پست بعدی

کمیسیون بهداشت مجلس با تمام قوا مطالبه‌گر اصلاح شرایط پرستاران باردار است

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x