تجمع پرستاران بوشهری در اعتراض به تبعیض

بازدیدها: 239

گروهی از پرستاران بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر به عنوان اصلی ترین مرکز درمان کرونا استان بوشهر در تجمعی، خواستار تجدید نظر در میزان پرداخت مبلغ کارانه کرونا شدند.

به گزارش خلیج فارس؛ رئیس هیات مدیره نظام پرستاری بوشهر با اشاره به اینکه کارانه جدا از اضافه کار و براساس درآمد بیمارستان به پرستاران و پزشکان پرداخت می‌شود می گوید: با توجه به اینکه از اسفند سال گذشته تاکنون بیمارستان شهدای خلیج فارس بعنوان بیمارستان مرجع کرونا تبدیل شده، به دلیل کاهش فعالیت بخش های دیگر، درآمد لازم برای پرداخت کارانه را ندارد.

ابراهیم ابراهیمی در گفتگو با ایرنا بیان کرد: باتوجه به اینکه مشکل کاهش درآمدهای بیمارستانی تنها مختص استان بوشهر نیست در همین راستا رئیس سازمان برنامه و بودجه اعتباری به وزارت بهداشت در این خصوص اختصاص داد تا بیمارستان‌ها از این محل کارانه پرستاران و کادر درمان را تا پایان مهر ۹۹ پرداخت و تسویه کنند.

ابراهیمی اضافه کرد: قبل از این شرایط، مبلغ کارانه به صورت میانگین حداقل ۵۰۰ هزارتومان بود اما رقم پرداختی تا پایان خرداد ماه بسیار کم بوده است.

وی یاد آور شد: پرداخت این مبلغ کم باتوجه به سختی کار و شرایط پیش آمده مورد نارضایتی پرستاران بیمارستان شهدای خلیج فارس است.

پست قبلی

کرونا در سوئد؛ استعفای پرستاران افزایش یافته است

پست بعدی

واکسن ایرانی کرونا خطر مرگ دارد؟ | چرا مینو محرز خودش واکسن ایرانی را امتحان نمی‌کند؟

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x