ثبت نام تجهیزات حفاظتی برای اعضای خانه پرستار در سراسر کشور

بازدیدها: 642

همکاران گرامی پرستاری در سراسر کشور
با سلام و احترام
پیرو درخواست های اعضای محترم خانه پرستار و با عنایت به  شیفت های غیر متعارف و  مسافت های طولانی از محل سکونت به محل کار برای تعداد زیادی از همکاران و خروج از منزل در زمان های غیر اداری و نامتعارف که باعث نگرانی خانواده های این عزیزان شده است ،دفاع از خود در برابر شرایط ناگوار و اضطراری امری ضروری و لازم است که هر فردی از خود بهترین عکس العمل را نشان دهد. در بسیاری از موارد ممکن است دفاع کردن از خود بدون تجهیزات دفاع شخصی به راحتی امکان پذیر نباشد. لذا خانه پرستار در راستای  فراهم کردن امنیت خاطر همکاران گرامی اقدام به عقد قراردادی با دفتر نظام سلامت، ایمنی و عمران شهر جهت تامین ، تحویل و صدور مجوز جمل تجهیزات حفاظتی شامل اسپری فلفل ،شوکر وباتوم تلسکوپی با مجوز نیروی انتظامی نموده است،لذا اعضای معتبر خانه پرستار می توانند با رعایت و داشتن شرایط زیر و ارسال مدارک اقدام نمایند تا بعد از طی مراحل بشرح زیر  از مزایای قرارداد بشرح ذیل بر خوردار شوند :

ماده 2 – موضوع قرارداد :

عبارت است از کارگزاری ، همکاری و هماهنگی در خصوص تجهیز ، آموزش و آزمون برای اعضا معرفی شده از طرف خانه پرستار در حوزه خدمات درمانی و پرستاری مشاغل وابسته ( دارندگان پروانه اشتغال به کار پرستاری و اعضای وابسته و فعالان حوزه درمان و مشاغلوابسته ) برابر قوانین پلیس پیشگیری فراجا توسط موسسات حفاظتی و مراقبتی تحت نظر پلیس پیشگیری فراجا به تجهیزات دفاع شخصی شامل افشانه ، شوکر و باتون تلسکوپی .

تبصره – 1 : موسسات حفاظتی و مراقبتی مورد نظر باید حتماً دارای رتبه از پلیس پیشگیری فراجا بوده و صدور گواهینامه‌ها و کارت حمل و استفاده از تجهیزات باید ممهور به مهر پلیس پیشگیری فراجا باشد .

این قرارداد برای تجهیز ( 1000 ) یکهزار نفر منعقد می‌گردد که در صورت رعایت قوانین ، قابل تمدید به صورت دوره‌ای می‌باشد .

تکمیل و ارائه مدارک مورد نیاز اعم از معرفی‌نامه معتبر خانه پرستار ، آدرس و تلفن تماس متقاضی ، تصویر شناسنامه ، کارت ملی ، پروانه اشتغال به کار به عهده خانه پرستار ، صدور کارت شناسایی حمل و استفاده تجهیزات و بیمه تامین مسئولیت مدنی یک‌ساله به عهده فراجا می‌باشد .

اخذ گواهی احراز هویت فراجا ، گواهی سلامت‌روانی از پزشک متخصص و معتمد فراجا و اصل گواهی عدم سوءپیشینه به عهده متقاضی می‌باشد که جهت تسهیل این امر و سرعت در اجرای مفاد قرارداد ، این امر توسط کارگروه رفاهی مشترک صورت پذیرفته و هزینه تمام شده آن برابر ماده 3 این قرارداد در قیمت منظور گردیده است .

پس از تکمیل مدارک و شرکت در کلاس‌های آموزشی و قبولی در آزمون مربوطه ، حداکثر 45 روزکاری تجهیزات ، گواهینامه ، بیمه‌نامه مسئولیت مدنی ، کارت حمل و استفاده از آن ، تحویل خانه پرستار می‌گردد .

کلاس‌های آموزش و آزمون از طریق خانه پرستار با هماهنگی فراجا و دفتر نظام سلامت برگزار می‌گردد .

ماده 3 – مبلغ قرارداد :

مبلغ قرارداد برای تهیه ، تجهیز ، آموزش و آزمون ( برای هر فرد ) به تجهیزات دفاع شخصی ( شامل افشانه ، شوکر و باتون تلسکوپی ) به همراه کارت شناسایی ، آموزش استفاده از تجهیزات ، برگزاری آزمون ، بیمه مسئولیت مدنی یک‌ساله ، با احتساب ارزش افزوده مبلغ 64میلیون ریال (شصت و چهار میلیون ریال ) می‌باشد .

تبصره – 2 : پس از صدور معرفی‌نامه از سوی خانه پرستار ، مبلغ فوق به حساب شماره ۱۰۰۸۳۹۴۶۷۴۷۸ عهده بانک شهر ، شعبه وحید دستگردی به نام دفتر نظام سلامت ، ایمنی و عمران شهر واریز می‌گردد .

تبصره – 3 : اخذ هزینه‌های امور ثبت‌نام ، صدور معرفی‌نامه ، راه‌اندازی سایت ، تطبیق مدارک هویتی ، ایاب و ذهاب ، پرسنل مورد نیاز جهت پاسخ‌گویی و پیگیری و خرید تجهیزات و ملزوات اداری لازمه و … که جزء تعهدات طرف دوم می‌باشد ، خارج از مبلغ قرارداد فی‌مابین خواهد بود .ماده 4 – مدت قرارداد :

الف – تعهدات طرف اول : (خانه پرستار)

1 – معرفی متقاضیان طرف اول به پلیس پیشگیری فراجا و انجام سریع روند اجرایی آن و دریافت تاییدیه‌های لازم از سوی فراجا و سایر ادارات مرتبط .

برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه تجهیزات دفاع شخصی برای متقاضیان در صورت لزوم.

برگزاری دوره‌های آموزشی و آزمون مجدد در صورت لزوم برای افرادی که حد نصاب قبولی را کسب ننموده باشند .

تهیه فایل تصویری آموزش استفاده از تجهیزات دفاع شخصی و در اختیار قراردادن آن به خانه پرستار.

تبصره – 5 : بدون معرفی‌نامه مهرشده از سوی خانه پرستار هیچ شخصی ثبت‌نام نخواهد شد و در صورت مشخص شدن تقلبی بودن یا اشتباه در زمان ثبت‌نام ، متقاضی از دوره اخراج و برابر قوانین مدنی و کیفری با وی برخورد می‌گردد .

اخذ کارت ( مجوز حمل و استفاده ) از تجهیزات دفاع ‌شخصی صادر شده از پلیس پیشگیری فراجا و تحویل به متقاضی مورد تایید خانه پرستار

همکاران گرامی  در سراسر کشور بایستی  عضویت معتبر  دوساله(همکارانی که عضو نیستند  با مراجعه  به وب سایت خانه پرستار و عضویت از طریق ورود به بخش عضویت  و تکمیل اطلاعات لازم ) را داشته باشند

للازم به ذکر است که کلیه ی مدارک شامل تصویر کارت ملی ، شناسنامه و آخرین مدرک تحصیلی مرتبط با پرستاری ، و تصویر فیشهای واریزی بصورت اسکن شده از طریق پیام رسان روابط عمومی خانه پرستار با شماره : 09938754301 در واتساپ و ایتا.ارسال شود

همکاران گرامی در صورت هرگونه سوال هم با شماره فوق تماس حاصل نمایند

روابط عمومی خانه پرستار

 

پست قبلی

پرستاران اسپری فلفل، شوکر و باتوم تلسکوپی می‌گیرند

پست بعدی

تجمع پرستاران فسا: با کرونا جنگیدیم حمایتی ندیدیم!

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x