مطالب سایت

خانه » عدم ساماندهی کارکنان دولت نظام اداری را با چالش مواجه می‌کند

عدم ساماندهی کارکنان دولت نظام اداری را با چالش مواجه می‌کند

عباس گودرزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه سازمان اداری و استخدامی کشور پیش‌نویس لایحه ساماندهی کارکنان دولت را در موعدی که تعیین کرده بود، ارائه نداده است، گفت: این سازمان در آن بازه زمانی که توافق شده بود، پیش‌نویس لایحه را تنظیم نهایی نکرده و همچنان جلسات کمیته‌ای که به این منظور تشکیل داده‌اند در حال برگزاری است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: هماهنگ شده است که هفته آینده نشست مشترکی با مسئولان سازمان اداری و استخدامی داشته باشیم تا نقطه نظراتی که در این زمینه وجود دارد جمع‌بندی کرده و پیرامون اختلاف نظرهایی که وجود دارد بحث و تبادل نظر کنیم تا در نهایت به یک درک مشترکی برسیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: ما قطعا از برنامه خود برای ساماندهی کارکنان دولت دست نخواهیم کشید، ضمن اینکه این مساله بیشتر به نفع دولت و نظام اداری و استخدامی کشور است.

رئیس کارگروه بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در مجلس، یادآور شد: بی‌تردید استمرار وضعیت موجود در نحوه جذب نیروها، آینده نظام اداری و استخدامی کشور را با چالش مواجه خواهد کرد، بنابراین ضرورت دارد این فرآیند ساماندهی شود چرا که نتیجه آن قطعا به ارتقا سطح رضایتمندی عمومی منتهی خواهد شد./

پایان پیام

پست قبلی

کادر سلامت کشور زیر خط فقر قرار دارند!

پست بعدی

تصویب طرح مدیریت تعارض منافع باعث ایجاد عدالت در سطح مدیریتی کشور می‌شود

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x