دوره مهارت های ارتباطی

صفحه اصلیدوره مهارت های ارتباطی

دوره مهارت های ارتباطی

مهارت‌ های ارتباطی قابلیتی هستند که شما در هنگام ارسال و دریافت انواع اطلاعات از آنها استفاده می‌کنید؛ از نمونه‌های آن می‌توان به اظهارنظرهای جمعی، احساسات یا اتفاقاتی که در اطرافتان رخ می‌دهد، اشاره کرد. مهارت‌های اجتماعی شامل شنیدن، حرف‌زدن، مشاهده و همدلی است؛ مهارت ارتباطی همچنین در درک تفاوت نحوه برقراری ارتباط در اشکال مختلف، مانند تعامل چهره‌به‌چهره، مکالمات تلفنی و ارتباطات دیجیتالی، مثل ایمیل و شبکه‌های اجتماعی بسیار مفیداند. مهارت ارتباطی توانمندی است که شما در هنگام انتقال و دریافت اطلاعات از آن تکنیک‌ها و روش ها استفاده می‌کنید؛ به‌عنوان مثال شما در هنگام صحبت با مشتری، بیان احساسات، مذاکره، شنیدن، حرف زدن، مشاهده و همدلی نمونه‌ای از برقراری ارتباطات است که باید بتوانیم حس خوبی را به‌طرف مقابل خود منتقل کنیم و در نتیجه تأثیرگذاری مثبتی را در طرف مقابل برای رسیدن به نتیجه دلخواه خود به دست بیاریم
ارتباطات در شکل های مختلف مانند تعامل چهره به چهره، مکالمات تلفنی و ارتباطات دیجیتالی مثل ایمیل و یا شبکه های اجتماعی به وجود می‌آید که ما باید بتوانیم بهترین و ایده عال ترین تأثیر و تصویر را از خود و سازمان/شرکت خود در نظر طرف مقابل به وجود بیاوریم

سرفصل های دوره