مطالب سایت

خانه » اعتراض کارکنان بیمارستان امام خمینی به ۴ سال بی‌سرانجامی

اعتراض کارکنان بیمارستان امام خمینی به ۴ سال بی‌سرانجامی

بازدیدها: 52

به گزارش خبرنگار ایلنا، به دنبال تجمع روز گذشته کارکنان بیمارستان امام خمینی استان البرز مقابل مجلس، جمعی از آن‌ها امروز با مدیریت بیمارستان جلسه داشتند.

در حال حاضر مالکیت این بیمارستان در دست سازمان همیاری شهرداری‌های استان البرز و بنیاد شهید و امور ایثاگران است اما بخش اعظم فعالیت‌های بیمارستان به دلیل انباشت بدهی تعطیل است و حدود ۲۰۰ نیروی باقی مانده در آن بلاتکلیف هستند. آن‌ها در تجمع روز گذشته مقابل مجلس از نمایندگان خواستند که به روشن شدن وضعیت مالکیت و راه‌اندازی بخش‌های این بیمارستان کمک و از بیکاری آن‌ها جلوگیری کنند.

کارکنان بیمارستان علاوه بر روشن شدن این موارد، از مدیریت این مجموعه خواسته‌اند که معوقات آن‌ها و پزشکان و بازنشستگان را پرداخت کند؛ ضمن اینکه از سازمان همیاری و بنیاد شهید می‌خواهند بدهی‌های بیمارستان را که موجب توقف فعالیت‌های آن شده پرداخت و اجازه واگذاری آن را به مراجع دارای صلاحیت صادر کنند؛ چراکه با وجود بدهی، کمتر شخصیت حقوقی حاضر به خرید و اداره بیمارستان است. در سال‌های گذشته مزایده‌ای هم برای واگذاری بیمارستان برگزار شد. با این حال پس از گذشت حدود ۲ سال از مالک خلع ید شد.

کارکنان بیمارستان امام خمینی همچنین خواهان‌ عدم اجاره بخش قلب بیمارستان به بخش خصوصی هستند.
انتهای پیام/

پست قبلی

بسترسازی تبلیغاتی برای موج گرانی جدید/ تکلیف مزدبگیران چیست؟

پست بعدی

دولت جدید چه کند تا مردم با خیال راحت درمان شوند؟

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x