اما کادر درمان به ویژه پرستاران حق و حقوق خودشان را به درستی دریافت نمی کنند

بازدیدها: 240

زنان کادر درمان/ به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، در 8ماه گذشته کووید-19 بیش از دوره 8ساله دفاع مقدس جان ایرانیان را گرفت. اما مدافعان سلامت که این روزها جان خود را در دست گرفته اند و خالصانه با کرونا می جنگند و مشکلات ناشی از تحریم هایی که سلامت جامعه را نشانه گرفته است. اما کادر درمان به ویژه پرستاران حق و حقوق خودشان را به درستی دریافت نمی کنند. کادر درمان به جای آن که به بیماران روحیه دهد حالا با خستگی کاری و مالی بیماران را تیمار می کنند. وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این میان با مشکلات مالی روبرو است و سعید نمکی، وزیر بهداشت پس از 8ماه تلاش برای روی پا نگهداشتن بیمارستان ها از کمک قطره چکانی و کم به وزارت بهداشت ناامید شد. معصومه ابتکار، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در پاسخ به این سوال رکنا که برای کادر درمان به ویژه پرستاران زن چه اقداماتی صورت داده اید؟ گفت: در جریان هستم که در دولت برای خادمین عرصه سلامت تلاش های بسیاری شده و دکتر نمکی، وزیر بهداشت پیگیری های زیادی هم داشتند و گشایش های خوبی هم صورت گرفته است.

جنگ اقتصادی در دوره کرونا
وی با اشاره به این که متاسفانه شرایط سخت تحریم های ظالمانه وضعیتی را برای اقتصاد ایران به وجود آورده که با وجود جنگ با بیماری کرونا، جنگ اقتصادی هم داریم، تاکید کرد: با این حال خادمین سلامت مورد توجه دولت هستند و درخواست ها به وزارت بهداشت منعکس و به آن رسیدگی شده است. اگر کم و کاستی وجود دارد تلاش می کنیم که این موضوعا را پیگیری کنیم.

برگزاری سمفونی شهرزاد با ارکستری تمام زن
معصومه ابتکار با اشاره به این که خبر خوبی برای کادر درمان داریم، افزود: امروز از سمفونی “شهرزاد” به پاس تلاش کادر درمان رونمایی خواهد شد. این سمفونی با ارکستری تمام زن با رهبری نزهت امیری اجرا خواهد شد. این سمفونی به زنان عرصه سلامت در روزهای سخت تقدیم می شود

پست قبلی

رسیدیم به 700 مرگ در روز: پیشنهاد 7 ماده ای برای کاهش سرعت کرونا و جلوگیری از قتل عام حتمی

پست بعدی

ماندگاری ویروس کرونا روی پوست پنج برابر ویروس آنفلوآنزا است

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x