مبارزه مستمر با بحران کرونا نیازمند پذیرش و استخدام پرستار است

بازدیدها: 95

سید مرتضی خاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره وضعیت بحران کرونا در ماه نشان و ایجرود، گفت: وضعیت بحران کرونا الزامی است که در حوزه انتخابیه بنده جدی گرفته شود بنابراین الزامی است که تمهیدات وِیژه ای در پذیرش وجذب پرستار دردستور کار قراربگیرد تا بار خدمات رسانی از کاردرمانی کاسته شود.

نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فرسایشی شدن عملکرد کادر درمان درماه نشان و ایجرود مشهود است بنابراین می بایست هرچه سریعتر به قید فوریت پرستار در حوزه پرستاری برای ارائه خدمات درمانی به بیماران استخدام شود.

وی ادامه داد: فرسایش دستگاه‌های عکسبرداری پزشکی از جمله سی تی اسکن در بحران کرونا در حوزه انتخابیه فوق مشهود است بنابراین علاوه بر جذب پرستار در حوزه منابع انسانی،خدمات درمانی نیز باید همسو با امکانات تصویر برداری پزشکی نیزارتقایابد.

خاتمی افزود: فاصله گذاری اجتماعی و رعایت مسائل بهداشتی باید جدی گرفته شود تا بتوان به نوعی از بحران کرونا به نحومطلوب عبور کرد.

نماینده مردم ماه نشان و ایجرود در مجلس تصریح کرد: ما حداقل با کمبود ۳۰ هزار پرستار در کشور روبرو هستیم بنابراین با این شرایط مقرربود که ۹ هزار پرستار به قید فوریت جذب شوند اما این مسله محقق نشده است.

عضوکمیسیون بهداشت ودرمان مجلس بابیان اینکه مبارزه مستمر با بحران کرونا نیازمند پذیرش و استخدام پرستار است یادآورشد:۹ هزار پرستار برای کمک به کادر درمان به قید فوریت در سراسر کشور جذب شوند./

پایان پیام
مبارزه مستمر با بحران کرونا نیازمند پذیرش و استخدام پرستار است

پست قبلی

بیمارستان امام خمینی به دلیل ازدحام بیماران در حال انفجار است/ پر شدن بخش های عفونی و آی سی یو بیمارستان

پست بعدی

عطسه فرد مبتلا به کرونا در مترو ۱۰ نفر را آلوده می‌کند

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x